لیدانکو

در زمینه چاپ و بسته بندی

لیدانکو

در زمینه چاپ و بسته بندی

کارتون بسته بندی

کارتون بسته بندی

مجموعه لیدانکو به عنوان فروشگاه آنلاین به فروش محصولات بسته بندی می‌پردازد. که یکی از

حوزه‌های فعالیتی آن فروش انواع کارتون بسته بندی است. ما پیرو تامین نیازهای مشتریانمان و فروشگاه‌های آنلاین دیگر اقدام به تولید کردن و توزیع کارتن‌های مقوایی با سایز و چاپ استاندارد پستی، کارتن‌های اسباب کشی با سایز مناسب برای اسباب کشی، کارتن مقوایی‌های بدون چاپ با ابعاد پستی استاندارد را فراهم کرده‌ایم.

فروش کارتون بسته بندی

همکاران ما در مجموعه لیدانکو همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتریانمان عزیز می‌باشد. شما

می‌توانید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن کارتن مقوایی‌های مدنظر خود را توسط مجموعه ما چاپ و تولید کنید. برای اطلاع از هزینه تولید انواع کارتن‌های مقوایی و همچنین دریافت مشخصات هر یک از آنها فقط کافیست با ما در ارتباط باشید. تولید و فروش کارتون بسته بندی تخصص ماست. بهتر است با کیفیت ترین کارها را با قیمتی مقرون به صرفه از متخصصانش بخواهید.

مرکز خرید کارتون بسته بندی

در حال حاضر تقریبا ۹۰ درصد از صنعت‌های تولیدی در کشور برای بسته بندی کردن، ارسال و فروش

محصولات خود از کارتن بسته بندی و همچنین جعبه‌های بسته بندی اختصاصی با برنده و لوگو خود استفاده می‌کنند. اکثرا تولید کنندگان برای محصولات مختلف خود جعبه بسته بندی مقوایی یا کارتن مقوایی را در تیراژهای بالا سفارش می‌دهند. اول اینکه به دلیل فروش بالا و دوم اینکه با توجه به افزایش روزانه قیمت کاغذ برای تولید کنندگان سفارش در تیراژ بالا مقرون به صرفه است. خوشبختانه ما مفتخریم که مجموعه ما به عنوان مرکز خرید کارتون بسته بندی بین مشتریان و تولید کنندگان شناخته شده است. در حال حاضر کارتن مقوایی از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین نوع بسته بندی به شمار می‌آیند. همچنین این کارتون‌ها جزء لوازم و محصولات پرکاربرد در همه جای دنیا محسوب می‌شود.

فروشنده کارتون بسته بندی

در واقع معمولا از کارتن‌های مقوایی در انجام دادن بسته بندی برای محصولات مختلف و همچنین

آرشیو کردن کالاها، اقلام و محصولات مختلف در صنایع مختلف و همچنین کارخانه‌های تولیدی استفاده می‌شوند. مجموعه لیدانکو به عنوان فروشنده کارتون بسته بندی اقدام به فروش این محصولات به صورت عمده و با قیمت تولیدی کرده است. در حال حاضر به دلیل حجم سفارشات بالا و ثبت سفارشات بالا در بخش مرکز فروش کارتن بسته بندی مجموعه لیدانکو و خرید انبوه کاغذهای مختلف توسط مجموعه همکاری و سفارش دادن بسته بندی به مجموعه لیدانکو برای مشتریانمان بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت سفارشات اطلاعات تماس خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و یا با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را در تیراژ مدنظر ثبت نمایید و از ما بالاترین کیفیت را بخواهید.


تولید دفتر

تولید دفتر و در واقع تولید انواع دفتر مشق دز تیراژ های بالا برای مشتری محترم مجموعه لیدانکو که از تولید کنندگان نوشت افزار در شهر مشهد هستند و هرساله تیراژی بالغ بر 100 هزار جلد در این مجموعه سفارش و تولید دارند.

تولید دفتر تمایز تولید دفتر ذر این پارت تولید استفاده از کاغذ مصنوعی نوعی کاغذ پلاستیکی و پلیمری هست که هم در صحافی چسب گرم و هم در صحافی دوخت برای اولین بار در کشور ایده پردازی و اجرا شده و رضایت مشتری و اقبال عمومی را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است لیدانکو عامل فروش کاغذ مصنوعی نیز می باشد. این کاغذ با ماهیت پلیمری و پلاستیکی که دارد تحت شرایطی خاص امکان چاپ افست دارد. اگر شما نیز به دنبال خرید عمده دفتر با مناست ترین قیمت مناسب و بدون وجود واسطه از مسئول تولید دفتر می باشید می توانید با ما در تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

تولید دفتر ارزان قیمت در واقع آن زمان که از مراکز پخش دفتر مستقیما ،خرید خود را انجام دهید و بدون واسطه از کارخانه تولیدی دفتر مشق و تولید دفتر ارزان قیمت انجام می دهید مسلما از لحاظ قیمتی قیمت دفاتر برای شما بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. تولید دفتر، باید این چنین گفت که در گذشته اینگونه تصور میشد که استفاده کردن از دفتر فقط مناسب تحصیل کردن و کار های اداری می باشد. اما در حال حاضر تولید دفتر اکثرا برای استفاده روزانه تمامی افراد انجام می شوند. یکی از مدل های دفتر نیز که در حال حاظر بسیار پر مخاطب است طرح های فانتزی می باشند. ما در مجموعه لیدانکو اقدام به تولید این محصول ها بسته به سلیقه مشتریان و با طرح دلخواهشان کرده ایم. کیفیت محصولات تولیدی مجموعه لیدانکو بسیار بالا است و با قیمتی مقرون به مشتریان ارائه می شود. امروزه یکی از نکات بسیار مهم قبل از تهیه و تولید دفتر و دفترچه یادداشت ساده و فانتزی طرح جلد آن است. شما باید این انتخاب را بر مبنای سلیقه شخصی و طیف سنی ای که مخاطبتای است و به عبارتی نیازی که دارید انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید از طرح های بسیار شلوغ استفاده نکنید زیرا ممکن است بعد از مدت زمانی برای مخاطبین شما خسته کننده شود. برای خرید عمده دفتر از کارخانه مشهد لیدانکو بهترین انتخاب است ارسال به تمامی نقاط کشور انجام می شود. در زمینه تولید دفتر یکی از مهمترین نکات انتخاب نوع صحافی دفتر متناسب با مدل دفتر است مجموعه لیدانکو با سال ها سابقه در زمینه تولید دفتر با کادر مجرب همه روزه در تلاش است تا به روزترین و بهترین نمونه های صحافی را بسته به درخواست و بر طبق نظر مشتریان انجام دهد. برای مثال در صحافی های چسبی از بهترین چسب برای چسباندن کتاب و دفاتر استفاده می شود.


چاپ پاکت پستی اختصاصی

با توجه به نیازهای شما در حوزه بسته بندی و ارسال محصولات، ما در لیدانکو توانسته‌ ایم پاکت حبابدار رنگی منحصر به فردی با کیفیت عالی و بهترین قیمت را برای شما فراهم کنیم. این پاکت حبابدار رنگی، یک راه عالی برای بسته بندی و ارسال کالاهای کوچک است که نیاز به حفاظت و محافظت دارند. چاپ پاکت پستی اختصاصی در کسب و کارهای آنلاین و سنتی، ادارات، سازمان‌ها، تولیدی‌ها، شرکت‌ها، دفاتر پیشخوان و سایر موسسات، پاکت حبابدار رنگی اختصاصی توصیه می‌شود. ما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت، قادر به تولید و چاپ پاکت پستی اختصاصی و انواع پاکت پستی هستیم تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنیم.

پاکت پستی اختصاصی پاکت حبابدار رنگی اختصاصی یکی از پاکت‌های ویژه است که به صورت اختصاصی درشرکت لیدانکو به وسیله نیرو های مجرب طراحی و تولید شده است. این پاکت حبابدار رنگی به عنوان یک ابزار بسیار مهم و کاربردی در بسیاری از حوزه‌ها به کار می‌رود. همچنین، پاکت پستی اختصاصی شامل تنوعی از پاکت‌هایی است که به صورت اختصاصی و با در نظر گرفتن تمایلات مشتریان تولید و ارائه می‌شوند. تولید پاکت پستی اختصاصی تولید پاکت پستی اختصاصی به وسیله روش‌های نوین و با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می‌پذیرد تا کیفیت بالایی را به ارمغان بیاورد. پوشش پاکت حبابدار رنگی اختصاصی بسیار متفاوت و مقاوم است و برخلاف دیگر پاکت‌ها، حمل و نقل ایمن تری را برای محصولات شما فراهم می آورد. جهت ثبت سفارش محصولات مد نظر خود در ابعاد مورد نظر خود کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.